Určite ste aj vy, milé dámy zaryté nákupné maniačky a nakupovanie je jedna z činností, ktoré milujete. Teda aspoň čo sa týka nákupu pekných vecí, oblečenia a doplnkov. No asi každá žena nám dá za pravdu, že väčšina má slabosť pre nákup topánok a kabeliek. Veď, ktorá z nás by nemala rada vo svojom šatníku aspoň jednu značkovú kabelku? Povedzme napríklad preslávenej značky Louis Vuitton? Ich kabelky sú nádherné a doslova z nich dýcha luxus. No pozor! Patria aj medzi najkopírovanejšie a najviac tzv. “fakeov” teda nepravých kabeliek. Dalo by sa povedať, že Vuitton si za to môže sám 🙂 v dobrom slova zmysle. Jeho kabelky si totižto nemôže dovoliť každá z nás a práve preto siahame často aj po lacnejších replikách, väčšinou to však už na prvý pohľad badať.
Určite ste postrehli, že u tejto značky prebehla menšia revolúcia, teda čo sa aspoň známeho loga LV týka. Ich typický monogram si vzalo na paškál šesť iných módnych návrhárov, medzi nimi aj uznávaný Karl Lagerfeld a úplne ho vynovili podľa svojich predstáv. A tak každý vytvoril niečo svoje spomínaný Karl napríklad boxovací vak, ostatný chlpatý ruksačik ale aj klasickú kabelku. V zápetí ihneď predstavil aj najnovšiu kabelkovú kampaň so známou herečkou Michelle Williams a predstavuje dva nové modely kabeliek a to Lockit a Capucines. Táto už tretia spolupráca znamená, že Michelle bola v ostatných dvoch kampaniach skutočne populárna a jedinečná. A aj jej zásluhou sa zvýšil predaj nových modelov kabeliek od tejto úžasnej značky. Túto poslednú kampaň si zamilujete rovnako rýchlo ako tie minulé. Ale určite vás zaujíma ako teda najnovšie kabelky od Vuittona vyzerajú. No určite viete, alebo ste aspoň počuli o tom, že móda sa neustále “recykluje” a teda to čo je teraz nové, tu už raz bolo. A tomu nasvedčujú aj nové modely kabeliek LV. Inšpiráciu hľadali v dobe dávno minulej tzv retro. A tak sa môžeme tešiť z kabeliek vo farbách prevažne bledo staroružovej, a tmavšej nebesky modrej.